fredag 17 februari 2012

Supersize VS Superskinny

Det känns lite konstigt att kolla på bilder som är en 3-4 år gamla. Jag tyckte att jag var tjock då, men när jag ser tillbaka nu hade jag min drömkropp. Jag skulle bara ha behövt träna lite för att tighta till alla kroppsdelar. Istället sitter jag här nu 10 kilo tyngre (!!) och mår dåligt över att jag har gått upp så mycket i vikt. Jag vet ju vad det beror på, jag kan inte direkt skylla på något.

Den största (och enda?) anledningen är ju hur brutalt jag har förändrat mitt matintag. Då åt jag i stort sett ingenting. Kunde lätt strunta i lunch en dag, gå utan mat en hel helg och jag åt extremt stora mängder frukt. Just frukten har jag slutat med helt, händer väl att jag äter en annanas eller jordgubbar och lite frysta bär. Men det blir väldigt mycket godis istället. Varje dag. Inte sunt! Ska skriva en lista på totalförbjudna livsmedel.

Jag vägrar må dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar