onsdag 11 januari 2012

DAG 1 - TIO FAKTA OM MIG

1. Jag avskyr smaken av kaffe. Men vill dricka det för att det ser vuxet ut. 

2. Jag trivs med stressen i Stockholm. Den gör mig lugn. 

3. Jag spenderar oerhört mycket pengar på skor och kläder. Helst dyra kläder och skor i skinn. 

4. Jag hatar att träna samtidigt som jag älskar det. Mitt mål är att bara älska det. 

5. Annanas och jordgubbar är mina favoritfrukter. 

6. Min dröm är att äga en walk-in-closet större än mitt sovrum.

7. Jag avskyr PC och ska köpa en Macbook så fort som möjligt. 

8. Jag älskar att öppna upp en ny skönhetsprodukt för första gången. 
Det är som terapi, en dyr sådan. 

9. Jag blir som ett litet barn på nöjesfält. Det finns inget roligare!

10. Jag är extremt lättskrämd och klarar inte av skräckfilmer och deckare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar